vrijdag 4 september 2015



Het is al weer even geleden dat ik voor mijn blog een stukje geschreven heb. Maar de vakantie is voorbij en we gaan  er weer voor.

Dit keer wil ik wat schrijven over mijn opleiding voor polariteitsmasseur.

Letterlijk betekent het woord polariteitstherapie:
door gebruik te maken van tegenstellingen(= de polariteiten) heel zijn te creëren(= de therapie)

Het principe van polariteitstherapie is evenwicht.
Evenwicht in energie. Evenwicht in mens zijn.
Deze behandeling kan je helpen om dichter bij dat evenwicht te komen. Je meer in contact brengen met wie je in wezen bent.

Polariteitstherapie gaat ook over je verbinden.
In verbinden met jezelf, met je lichaam, met je omgeving, met alles wat er is. Daar ja tegen zeggen.

Als de tegenpolen met elkaar in harmonie gebracht worden kan de levensenergie weer meer stromen.
Kanalen die verstopt of geblokkeerd zijn openen zich weer, zodat de levenskracht overal kan komen.
Het gaat om de fysieke kanalen in je lichaam, maar ook de emotionele, mentale en spirituele kanalen.

De polariteitsmassage, als onderdeel van de polariteitstherapie, is een mooie manier om in balans te komen, om evenwicht te herstellen.
Polariteitsmassage heeft als doel de energie, de levenskracht, die door en om ons lichaam stroomt in evenwicht te brengen. Omdat de energie beter gaat stromen komt er meer ontspanning in het lichaam en krijgen eventuele blokkades de ruimte om op te lossen of te verminderen.

Het is een massage die verbinding legt tussen denken, voelen en willen.
Ook een verbinding tussen hoofd, hart en buik.

De duur van een massage is tussen de anderhalf en 2 uur.
Ik heb proefpersonen nodig  en als je interesse hebt kan je je opgeven voor een massage. De kosten zijn op dit moment €25,00 omdat ik nog in opleiding ben.

Je kan me bereiken via mijn website: www.oefentherapierijen.nl of mailen naar dm.westerduin@gmail.com. Schrijf je gegevens op en ik bel je terug om informatie te geven of een afspraak te maken.

In mijn volgende blog ga ik er weer wat meer over vertellen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten